BACOM Bartosz Wesołowski
Niniejszy dokument określa ogólne warunki, zasady i sposób sprzedaży produktów oraz usług firmy
BACOM Bartosz Wesołowski z siedzibą w Sosnowcu 41-209, ul. Chmielna 7
NIP: 954-25-43-954, REGON: 240994428
Niżej opisane zasady współpracy obowiązują od dnia 31.07.2015r.
- Zamówienie odbywa się na dwa sposoby:
- podpisanie umowy sprzedaży na zakup urządzeń oraz dostarczenie wybranych usług.
- podpisanie formularza zamówień na zakup urządzeń oraz dostarczenia wybranych usług.
- Wszelkie zapytania dotyczące ofert oraz zamówień należy przesyłać droga mailowa na adres: sprzedaz@bacom.pl
lub kontaktować się telefonicznie pod numerem 32 445 37 67.
- Informacje o chęci dokonania zakupu należy przesłać drogą mailową na adres: sprzedaz@bacom.pl.
- Klient winien dokonać płatności za zamówienie w wysokości wynikającej z zawartej
Umowy sprzedaży/ zamówienia w terminie indywidualnie określonym w powyższym dokumencie,
nie dłużej niż do 14 dni od daty wystawienia faktury.
Dane do przelewu:
BACOM Bartosz Wesołowski z siedzibą w Sosnowcu 41-209, ul. Chmielna 7
Nr. Konta : 12 1140 2004 0000 3402 5492 4390
- Producent zobowiązany jest dostarczyć towar będący przedmiotem
Umowy Sprzedaży lub zamówienia w terminie zgodnym z datą wpisaną w umowę lub zamówienie.
- Zamówione towary dostarczone są do Klienta za pośrednictwem kuriera lub przesyłki pocztowej, na wskazany przez Klienta adres.
- W razie stwierdzenia braku elementów urządzenia, wady urządzenia lub niewłaściwego działania Systemu Zliczania Osób,
Klient ma prawo dokonania reklamacji produktu. W tym celu należy wypełnić formularz reklamacyjny
i przesłać drogą mailową na adres: sprzedaz@bacom.pl. O następnych etapach reklamacji,
Klient zostanie poinformowany drogą mailową w przeciągu 2 dni roboczych.
- W przypadku rezygnacji z zakupu Systemu Zliczania Osób, Klientowi przysługuje 10 dni od dnia zakupu
(podpisania zamówienia lub umowy) na dokonanie zwrotu zakupionego towaru. W tym celu należy wypełnić
formularz zwrotu i przesłać drogą mailową na adres: sprzedaz@bacom.pl.
O następnych etapach zwrotu, Klient zostanie poinformowany drogą mailową w przeciągu 2 dni roboczych.
- Producent zapewnia poprawne działanie Systemu Zliczania Osób pod warunkiem przestrzegania zaleceń zawartych
w „Instrukcji montażu” oraz „Instrukcji oprogramowania SZOB”.
- Producent zapewnia bezpłatną naprawę uszkodzeń lub wadliwie działającego Systemu powstałych w ciągu
24 miesięcy od daty sprzedaży lub daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
- Producent zobowiązuje się usunąć wady lub/i przywrócić pełna funkcjonalność Systemu Zliczania Osób w
terminie maksymalnie 15 dni roboczych, licząc od daty otrzymania sprzętu przez firm Bacom wysłanego sprzętu.
- Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych z przyczyn zewnętrznych takich jak: uszkodzenia mechaniczne,
nieprawidłowy montaż, uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowego działania sieci elektrycznej oraz czynności
programowalne wykonane niezgodnie z „Instrukcji oprogramowania SZOB”.
- Klient traci uprawnienia gwarancyjne w przypadku dokonania naprawy lub zmian konstrukcyjnych przez osoby
nieupoważnione oraz usunięcia numerów seryjnych urządzenia.
- Koszty wysyłki reklamowanego sprzętu pokrywana Klient.
- Instrukcja montażu
W przypadku zakupu Systemu Zliczania Osób do samodzielnego montażu, instrukcja w wersji papierowej dołączana jest do urządzenia.
Dostępna jest również w wersji elektronicznej do pobrania ze strony http://liczniki-bacom.pl/wsparcie-techniczne/.
- Instrukcja oprogramowania SZOB
W przypadku zakupu Systemu Zliczania Osób do samodzielnego montażu, instrukcja dołączana jest na płycie CD. Dostępna jest
również w wersji elektronicznej do pobrania ze strony http://liczniki-bacom.pl/wsparcie-techniczne/.
- Montaż jest usługą dodatkowo płatną w skład której wchodzą:
- prace techniczne w obiekcie
- dojazd do wyznaczonego obiektu
- niezbędne okablowanie
- Standardowy montaż trwa ok. 4 godzin ( w zależności od zakresu prac) w pojedynczym obiekcie.
- Koszt montażu liczony jest dla obiektów , w których istnieje możliwość połączenia przewodem licznika przejść z
czujnikami przy wejściu do salonu bez konieczności wykonywania cięższych prac budowlanych, tj. np. demontaż posadzki.
Wszelkie koszty ustalane są indywidualnie.
- Celem przeprowadzenia prac producent wskaże klientowi z odpowiednim wyprzedzeniem jakie elementy wyposażenia
powinny znajdować się do dyspozycji w lokalu.
- Klient ma możliwość dostosowania terminu oraz godziny montażu (również po godzinach otwarcia obiektu).
- Gwarancja montażu
Zgodnie z zapisami gwarancja montażu obejmuje 24 miesiące od daty odbioru protokołu montażu.
Zakwalifikowane wady i usterki usuwane są w zależności od rodzaju, zdalnie lub bezpośrednio w
obiekcie, w którym zamontowany jest System Zliczania Osób. Szczegóły wykonywania gwarancji ustalane
są indywidualnie.
- Serwis pogwarancyjny
Usługa dodatkowo płatna, obejmująca naprawę wad i usterek po wygaśnięciu okresu gwarancyjnego. Po zgłoszeniu
usterki jest ona kategoryzowana, a Klient otrzymuje informacje o koszcie naprawy. W momencie zaakceptowania
kosztów usterka naprawiana jest w indywidualnie wyznaczonym terminie, zdalnie lub bezpośrednio w obiekcie,
w którym zamontowany jest System Zliczania Osób.
Usługa dodatkowo płatna obejmująca:
- Firma Bacom oferuję usługę kolokacji danych ( dzierżawy serwera) w abonamencie miesięcznym.
- W ramach usługi dane pochodzące z systemu zliczania klientów przechowywane są na serwerach firmy
Bacom zgodnie z wytycznymi dotyczącymi bezpieczeństwa przechowywania danych.
Usługa dodatkowo płatna obejmująca:
- Weryfikację kompletności danych po wystąpieniu nieprawidłowości - w godzinach otwarcia obiektu.
- Próbę usunięcia usterki telefonicznie lub zdalnie w godzinach otwarcia obiektu.
- W przypadku braku możliwości usunięcia usterki telefonicznie lub zdalnie bezzwłoczne poinformowanie Klienta
o zaistniałej sytuacji oraz przekazanie zlecenia do serwisu.
- Analizę zdarzeń alarmowych (zasłonięcia czujników, odłączenia z prądu, brak Internetu) ze wszystkich lokalizacji.
- Raportowanie o zaistniałych nieprawidłowościach wyznaczonym przez Klienta osobom.
- Sprawowanie kontroli nad prawidłową pracą aplikacji serwerowej.
- Wykonywanie codziennej kopii bezpieczeństwa.
- Linię Helpdesk działającą w godzinach otwarcia obiektu.
- Upgrade oprogramowania SZOB do najnowszej wersji.