phone

+48 (32) 445 35 67

BACOM Bartosz Wesołowski

Niniejszy dokument określa ogólne warunki, zasady i sposób sprzedaży produktów oraz usług firmy BACOM Bartosz Wesołowski z siedzibą w Sosnowcu 41-209, ul. Chmielna 7
NIP: 954-25-43-954, REGON: 240994428
Niżej opisane zasady współpracy obowiązują od dnia 31.07.2015r.



§ 1. Zamówienie i płatność

  • Zamówienie odbywa się na dwa sposoby:
    • podpisanie umowy sprzedaży na zakup urządzeń oraz dostarczenie wybranych usług.
    • podpisanie formularza zamówień na zakup urządzeń oraz dostarczenia wybranych usług.
  • Wszelkie zapytania dotyczące ofert oraz zamówień należy przesyłać droga mailowa na adres: sprzedaz@bacom.pl lub kontaktować się telefonicznie pod numerem 32 445 37 67.
  • Informacje o chęci dokonania zakupu należy przesłać drogą mailową na adres: sprzedaz@bacom.pl.
  • Klient winien dokonać płatności za zamówienie w wysokości wynikającej z zawartej Umowy sprzedaży/ zamówienia w terminie indywidualnie określonym w powyższym dokumencie, nie dłużej niż do 14 dni od daty wystawienia faktury.

    Dane do przelewu:


    BACOM Bartosz Wesołowski z siedzibą w Sosnowcu 41-209, ul. Chmielna 7
    Nr. Konta : 12 1140 2004 0000 3402 5492 4390


§ 2. Wysyłka

  • Producent zobowiązany jest dostarczyć towar będący przedmiotem Umowy Sprzedaży lub zamówienia w terminie zgodnym z datą wpisaną w umowę lub zamówienie.
  • Zamówione towary dostarczone są do Klienta za pośrednictwem kuriera lub przesyłki pocztowej, na wskazany przez Klienta adres.


§ 3. Reklamacja i zwrot

  • W razie stwierdzenia braku elementów urządzenia, wady urządzenia lub niewłaściwego działania Systemu Zliczania Osób, Klient ma prawo dokonania reklamacji produktu. W tym celu należy wypełnić formularz reklamacyjny i przesłać drogą mailową na adres: sprzedaz@bacom.pl. O następnych etapach reklamacji, Klient zostanie poinformowany drogą mailową w przeciągu 2 dni roboczych.
  • W przypadku rezygnacji z zakupu Systemu Zliczania Osób, Klientowi przysługuje 10 dni od dnia zakupu (podpisania zamówienia lub umowy) na dokonanie zwrotu zakupionego towaru. W tym celu należy wypełnić formularz zwrotu i przesłać drogą mailową na adres: sprzedaz@bacom.pl. O następnych etapach zwrotu, Klient zostanie poinformowany drogą mailową w przeciągu 2 dni roboczych.


§ 4. Gwarancja

  • Producent zapewnia poprawne działanie Systemu Zliczania Osób pod warunkiem przestrzegania zaleceń zawartych w „Instrukcji montażu” oraz „Instrukcji oprogramowania SZOB”.
  • Producent zapewnia bezpłatną naprawę uszkodzeń lub wadliwie działającego Systemu powstałych w ciągu 24 miesięcy od daty sprzedaży lub daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
  • Producent zobowiązuje się usunąć wady lub/i przywrócić pełna funkcjonalność Systemu Zliczania Osób w terminie maksymalnie 15 dni roboczych, licząc od daty otrzymania sprzętu przez firm Bacom wysłanego sprzętu.
  • Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych z przyczyn zewnętrznych takich jak: uszkodzenia mechaniczne, nieprawidłowy montaż, uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowego działania sieci elektrycznej oraz czynności programowalne wykonane niezgodnie z „Instrukcji oprogramowania SZOB”.
  • Klient traci uprawnienia gwarancyjne w przypadku dokonania naprawy lub zmian konstrukcyjnych przez osoby nieupoważnione oraz usunięcia numerów seryjnych urządzenia.
  • Koszty wysyłki reklamowanego sprzętu pokrywana Klient.


§ 5. Instrukcje

  • Instrukcja montażu
  • W przypadku zakupu Systemu Zliczania Osób do samodzielnego montażu, instrukcja w wersji papierowej dołączana jest do urządzenia. Dostępna jest również w wersji elektronicznej do pobrania ze strony http://liczniki-bacom.pl/wsparcie-techniczne/.

  • Instrukcja oprogramowania SZOB
  • W przypadku zakupu Systemu Zliczania Osób do samodzielnego montażu, instrukcja dołączana jest na płycie CD. Dostępna jest również w wersji elektronicznej do pobrania ze strony http://liczniki-bacom.pl/wsparcie-techniczne/.



§ 6. Montaż

  • Montaż jest usługą dodatkowo płatną w skład której wchodzą:
    • prace techniczne w obiekcie
    • dojazd do wyznaczonego obiektu
    • niezbędne okablowanie
  • Standardowy montaż trwa ok. 4 godzin ( w zależności od zakresu prac) w pojedynczym obiekcie.
  • Koszt montażu liczony jest dla obiektów , w których istnieje możliwość połączenia przewodem licznika przejść z czujnikami przy wejściu do salonu bez konieczności wykonywania cięższych prac budowlanych, tj. np. demontaż posadzki. Wszelkie koszty ustalane są indywidualnie.
  • Celem przeprowadzenia prac producent wskaże klientowi z odpowiednim wyprzedzeniem jakie elementy wyposażenia powinny znajdować się do dyspozycji w lokalu.
  • Klient ma możliwość dostosowania terminu oraz godziny montażu (również po godzinach otwarcia obiektu).
  • Gwarancja montażu
  • Zgodnie z zapisami gwarancja montażu obejmuje 24 miesiące od daty odbioru protokołu montażu. Zakwalifikowane wady i usterki usuwane są w zależności od rodzaju, zdalnie lub bezpośrednio w obiekcie, w którym zamontowany jest System Zliczania Osób. Szczegóły wykonywania gwarancji ustalane są indywidualnie.

  • Serwis pogwarancyjny
  • Usługa dodatkowo płatna, obejmująca naprawę wad i usterek po wygaśnięciu okresu gwarancyjnego. Po zgłoszeniu usterki jest ona kategoryzowana, a Klient otrzymuje informacje o koszcie naprawy. W momencie zaakceptowania kosztów usterka naprawiana jest w indywidualnie wyznaczonym terminie, zdalnie lub bezpośrednio w obiekcie, w którym zamontowany jest System Zliczania Osób.



§ 7. Usługa kolokacji danych

Usługa dodatkowo płatna obejmująca:

  • Firma Bacom oferuję usługę kolokacji danych ( dzierżawy serwera) w abonamencie miesięcznym.
  • W ramach usługi dane pochodzące z systemu zliczania klientów przechowywane są na serwerach firmy Bacom zgodnie z wytycznymi dotyczącymi bezpieczeństwa przechowywania danych.


§ 8. Usługa monitoringu poprawności danych

Usługa dodatkowo płatna obejmująca:

  • Weryfikację kompletności danych po wystąpieniu nieprawidłowości - w godzinach otwarcia obiektu.
  • Próbę usunięcia usterki telefonicznie lub zdalnie w godzinach otwarcia obiektu.
  • W przypadku braku możliwości usunięcia  usterki telefonicznie lub zdalnie bezzwłoczne poinformowanie Klienta o zaistniałej sytuacji oraz przekazanie zlecenia do serwisu.
  • Analizę zdarzeń alarmowych (zasłonięcia  czujników, odłączenia z prądu, brak Internetu) ze wszystkich lokalizacji.
  • Raportowanie o zaistniałych nieprawidłowościach wyznaczonym przez Klienta osobom.
  • Sprawowanie kontroli nad prawidłową pracą aplikacji serwerowej.
  • Wykonywanie codziennej kopii bezpieczeństwa.
  • Linię Helpdesk działającą w godzinach otwarcia obiektu. 
  • Upgrade oprogramowania SZOB do najnowszej wersji.


Kontakt

phone +48 32 445 35 67

phone

Dane firmy

z siedzibą w Sosnowcu 41-209

przy ul. Chmielna 7

NIP: 9542543954
REGON: 240994428

Wydział Bankowości Elektronicznej mBank

Nr konta: 12 1140 2004 0000 3402 5492 4390